Aleyna benim kZımda öksürüyordu çok pirpirikli. Bi anneyim. Maalesef iki kere doktora getirdim ilaç verdi yalnız çok küçük olduğu için veremedim zaten reçetede 6 ay üstü yazıyordu kızım daha 4.5 aylıktı o zaman bi arkadaşım saoslun ona söyledim bana bi tarif verdi yaptım sabaha hiç öksürmedi çok şükür size söyliyeyim yaparsınız 1 tatlı kaşıpı bak 1 tatlı kaşığı Hakiki zeytin yağı 1 tatlı kaşığı un 1 tatlı kaşığı zencefil bunları karıştırın bebeğin göğsüne sürün güzelce üstüne bi havlu koyabilirsiniz 4 saat o şekilde beklesin daha sonra silin üstünü yada yıkaykn eğer geçmezse bi gün ara ille tekrar yapın maksimum iki kere yapılabilir bilginiz olsun bu arada zıbın batıyor ona göre eski zıbın giydirin ;)