UmutReyhan Merhaba bebeğim 16tı günlük emziriyorum biraz da hastaneden doğduğu andan itibaren mama takviyesi yapıyorum. hastaneden itibaren de ağzında beyazlık var. Mama dan kaynaklı mıdır, yoksa pamukçuk olabilir mi ?
Pinartrkz UmutReyhan bence emmeden kaynaklı pamukçuktur benimkide öyle oluyor 2 güne kendi kendine geçiyor
Mervecan7 UmutReyhan Sağlık ocağındaki ebe biraz su ver ki pamucuk olmasın ağzı temizlensin demişti size de iyi gelebilir
Dogavesultan UmutReyhan 1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı karbonat koyun temiz bi mendil ile serçe parmağınıza dolayıp temizleyin pamukçuk varsa geçer ben hergün temizliyordum öyle doktorumuz söylemişti