Hanımlar selamlar ✋
Oğlum yaklaşık 20 aylık. Oğlumun en sevdiği şey top ile gol gol diye oynamak. Fakat biz pek düzenli etkinlik yapamıyoruz. Hamur ile oynasın istiyorum. Ben şekiller yapıyorum o alıp dağıtıyor. Ahşaplardan kule yapmaya çalışıyorum herşeyi dağıtıp, bozuyor. Kitap okumaya çalışıyorum elimden alıp atıyor. Biraz geç başladım belki etkinliğe ve kitaba ama hazır olmayacağını düşündüğümdendi, sanırım yanlış düşünmüşüm. Var mı bir öneriniz, çözüm yolunuz. Nasıl alıştırabilirm çocuğumu oyunlara ve kitaba.