Anne sütündeki bir proteinden kaynaklı olabilir demişti doktor bana. Tüm tahliller temizdi çünkü. O da 3,4 aya kadar en geç geçer dedi. Bebeğin karaciğeri tam geliştiğinde bu proteini sindirir hale geliyormuş ve sarılığı atıyormuş. Bizimki de 2,5 aylık şu an yeni geçti