Dilekkkkkkk01 tabikide tv izletmek çocuklar için zararlı bilinç altlarını etkiliyor robot gibi oluyor ama sırf tv çık izletti diye çocuk otizmli olduğunu düşünmüyorum illaki o rahatsızlık vardır çocukta ozaman kendini belli etmeye başlamıştır . Benim bebeğimde 1 yaşın televizyondan çok korumaya çalışıyorum son 1 aydır dedik çocuk şarkıları dinletelim uzaktan yarım saat izlesin falan her neyse baktık bebeğim çok durgunlaştı oyuncaklarıyla oynamıyor kendimi suçlu hissettim ve artık tv açmıyoruz çünkü şuan bişeyleri keşfetme dönemleri biz tv bin önüne koyup onları bundan alı koyuyoruz aslında