Yigitinannesi34 Kızlar dogumdan 2 ay sonra saçlarım acayip dökülmeye başladı ama öyle böyle değil elimi ne zaman atsam bi ton saç geliyo kafamda saç kalmadi resmen var mi benim gibi olan bisey kullanan ?
Mom088 Yigitinannesi34 herkes böyle canım . Saçı dökülmeyen yoktur bence . Tresan şampuanı doğumdan sonra 5. Ayda kullanmaya başladım dökülmem durdu yeni saçlar çıktı
Aliasaf01 Yigitinannesi34 Ben de aynı durumdayım. Oğlum 4 aylık, iki aydır avuç avuç dökülüyor. Çaresini bulursanız bana da söyleyin 😊
Asenana Yigitinannesi34 bende aynıyım sağlık ocağında demirin düşmüştür dediler kan verdim vitamin yazdiricam sonuçlara göre
Yigitinannesi34 Dogum yapali 4 ay oldu ben de kullanabilir miyim? Bide sarimsakli mi hangisini kullaniyosunuz ?
Birtosbikannesi1 Yigitinannesi34 ilk önce kan değerlerinize baktırin. Emzirdigimiz için kan değerleri ve vitaminler düşüyor. Sonra bi sayfada restorex şampuan övülüyordu aldim denedim gerçekten iyi geldi ama bi de d vit. Kullanıyorum.
Yigitinannesi34 Birtosbikannesi1 teşekkürler hamilelikte kan degerlerim düşüktü ama sonra baktirmadim bi daha