esraeylul34 12 ay 8 günlük.günde iki kez yatıyor.iki uyku toplamı 1,5 saat.belki tek uykuda 2 saat yatsa ikinci uykuyu yapmayacak ama doğdu doğalı gündüz uyku ile arası yok.akşam saat 9.30 ve 10 arası muhakkak gece uykusuna geçer.sabah 8 ile 9.30 arası da muhakkak kalkmış olur.yemeğe gelince biz ne zaman sofraya oturursak o da o zaman yiyor.sabah beraber kahvaltı,(öğlen yemek kültürüm yok lakin ona veriyorum.akşam da hep beraber sofrada bizimle)onun dışında emiyor tabii.ne yiyor dersen tenceremde ne varsa o(sadece onun payını ayırdıktan sonra tuzu,baharatı koyarım).yok yulafmış,yok ruşeymmiş vs..yok bende.eve kuruyemiş alırsam (ceviz gibi)veririm almazsam vermem.aksatmadığım sadece meyvesi var.