Zgr26 Elif26aa biz acıbademde selda hekim yıldırım a gidiyoruz. Doğumumuza da selda hanım girdi o takip ediyor. Çok yakından takip ediyor ve çok ilgili. Her şeyi yorulmadan acıklıyor. Özel muayenehane olarak da fatih bey i duydum ama hiç gitmedim.
Mora Elif26aa Anadolu hastanesinde Sevgi yazıcıoğlu çok iyi, gürlife da mustafa alper aykanat çok iyi, acıbademde selda hekim yıldırım iyi üçünede gittim özel bir sebepten.
Zgr26 Elif26aa biz 25 günlüğüz canım perşembe günü çekileceğiz. Yanlız karın ve kalça usg için gürlife daki radyolog ahmet uysal a götüreceğim ben. Eskişehirdeki en iyi radyolog. Çekim süresi hakkında perşembe size dönüş yaparım
Derin3011 Özel umit batıkent gökhan görünmez çok iyi birisi doktorluguda çok çok iyi bbeğim kuvezde kaldı hep nöbetteydi ani bi durum oldu direk müdahale edip durumu çözdü hakkını ödeyemem asla vede çok ilgili oglum 3 aylk oldu hala onla devam ediyoruz