Safiiye Ayscllb Var ama her aksam her aksam vermiyordum ki hem bende 10. Sonunda basladim oyle vermeye kasik mamalar var hero baby gece için yatmadan bi yarim saat 45 dk önce onu veriyordum genelde sonra saati gelincede emzirip yatiriyordum
Ayscllb İrmiği deniyorum fakat yemiyor , pirinç unu ile keçi boynuzu unu karıştırıp yapıyorum bi onu yiyor , ben de sıkıldım artık farklı bişeyler olsun istiyorum
aannecikk Hipp in katkısız kaşık mamasına başladım ben de. 9 aylığız. Tatsız tabi şekersiz olunca. Meyve ile tatlandırıyorum😇