8 9 10 aylıkken omlettir vs çok güzel yiyordu, sonra hiic yememeye başladı öyle böyle bi sekilde ağzına soksamda direk çıkartıyor omlet ya da kaynamış, böyle olunca kahvaltıda ne yedirecegimi şaşırıyorum, fikirlerinize ihtiyacım var :) 16 aylık bu arada kızım 🌼