Melekannem Merhabalar benim gibi düşünen varmı acaba ? Bu uygulamada resim atma veya özel olarak mesaj gönderme seçeneği olsa nasıl olur du ? 🐣🌼
Minikevrenim Melekannem iyiki yok canımm hamilelik testleri kaka resimleri pişik resimleri ve daha sayamayacagım bi sürü şey görmek zorunda kalırdık mazAllah😀😂
Melekannem Minikevrenim Ya böyle düşününce biraz olumsuz ama en azından daha bilincli olurduk bence şahsi fikrim tabiki ☺️
Melekannem Minikevrenim Evet belki ilerleyen zamanlarda yenilik yaparlar 😇 Bekleyelim canım en çokta özel mesaj olmasını isterdim ortak noktamız olan biriyle özel den annelik tecrübelerimizi paylasırdık enazndan 😍
Minikevrenim Melekannem tabi canım mesela herkes sosyal medya kullanmıyor burdan sohbetini edebilirdi özelden tanıştıgı anlaştıgı kişiyle bakalım adminciğimiz görür de yaparda👍🏻@adm 😀