Berivaninprensesi Anneler mrb birşey soracam benim 20 günlük kızım var sürekli emmek istiyor diyordum bende bugün sütümü sağdım şimdi biberondan verdim 60 ml Kadar icti diğerini bıraktı şimdi veriyorum almıyor ama sürekli ellerini yalıyor emiyo acaba doymadigindan mi deyip veriyordum göğsümü agzima ama şimdi biberonla verince eminim doydu hâlâ emiyor sebebi ne acaba var mi yaşayan
Merfeee Berivaninprensesi bı yerde okumuştum bebeğin eli yumruk gibiyse aç Eli açıksa toktur Eli tamam emsin ama parmaklara izin verme canım
BusraElaa Berivaninprensesi ellerini emmesi bebeklerin doğasinda var taniyacak daha o elleri çok çok emecek acaba aç mi diye stres yapmayin🖤
Misraninannesi Benimde 2 ay 14 günlük kızım var oda sürekli elini emiyor. Şu büyük lafları yok mu dedikleri de elini emen çocuk yavaş olur ama çok ağlayan bir bebeğim var. İki göğüsumu verdim şuan hayla elini emiyor ısrarla emzirincede kusuyor sanırım elini emen bebek olucak 😀😀