Oğlum 4 aylık perşembe günü sünnet oldu ilk gece çok zordu ama atlattık çok şükür şimdide hafif kanamalarımız oluyo doktora resmini attığımda normal olduğunu söyledi ama ne zaman gecer bu hafif kanamalar bi açıyorum hiç kan yok bi açıyorum biraz var bazen birazdan fazla iyileşse bir an önce çok zormuş çook 😔😔