Balteknem Hanimlar hayırlı aksamlar bebegim cok huzursuz dislerine baktim cikicak var evet ama birde ne goreyim birinci azi disinin arkasinda yani damaginda dis var beyaz nerdeyse cikmis bile basina gelen var mi
Hercai88 25 yaşındayım damağımda diş var 🤷♀️ şöyle söyleyim köpek dişi denilen sivri diş var ya o işte damağımın tam ortasında sivricene 😊 kaç kez çektirmek istedim çocukluğumdan beri ama cesaret edemedim…
dsz Bizimde üstte tam ortada çıkan dişler değil de onların hemen yanındakiler çıktı iki taraftada. Ucu çıkmış ele geliyor ama dediğiniz gibi alt dişler gibi uçta değil bunlar damakta çıktı.