motherthea Dört buçuk aylık oğlum uyurken bu aralar e ee tarzı sesler yapıyor bu zamana kadar da hiç eee falan demedim kendi uyurdu sesten hoşlanmazdı normal bi durum mu yaşayan var mı ?
Mom088 motherthea normal tabi . Benim kızımda o zamanlar kendi ninnisini kendi söylerdi izlerken gülmeden edemezdim keyfini çıkarın 🌼
AnnesininUmutu motherthea Normal sanırım çoğu bebek yapıyor. Benim oğlum uyurken çarşafa tırnaklarını sürtüyor acaba böyle yapan var mı? 😅
ikbalkr motherthea benim oğlum da 4 buçuk aylık aynı durumu yaşıyorum dandini diye. Ninni söylerken eee sesini duydum bugün gülmekten alamadım kendimi 😄 kendi kendine eee diyor sipa
yaas511 Benim oğlum da 3 ay 22 günlük ee diyerek uyuyoruz 😀 normal yani duyduğunu söylemeye başlıyor artık