Seymaconcept Hanımlar 3 aylık bebeğim var uyuduktan sonra emiyor diğer türlü kesinlikle kafasını başka yöne çeviriyor ve ağlıyor. Ama uyuduktan sonra yarım saat çok güzel emiyor. Sizde de aynı durum oldu mu ?
Seymaconcept Seymaconcept umarım geçiçidir. Çünkü doyurmak için uyutmaya çalışıyorum ee açken zor dalıyor. Sonra emziriyorum bu defa gazdan dolayı tekrar uyutmaya çalışıyorum..
Kubissstt Seymaconcept canım ben araştırırken gördüm bebeklerin 3 aylıkken algıları açılıyormuş gözlem yetileri baya çalışyormuş oyüzden dikkat dağınıklığından dolayı meme reddine kadar giden oluyomuş