Gazel0909 Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük diş çıkarı suan 7 aylık iki tane altı dili var üstlerde kaşınıyor ne zaman Çıkarma birde erken siş Çıkarmak iyi defil diyorlar neden 🤦♀️
Esra12 Gazel0909 benim oğlum 5 aylıkken çıkardı üstler 1 ay içinde geldi hemen. Suan 8 aylık 6 tane dişi var. Duyduğuma göre çabuk çürür derlermiş ama kanıtlanmış birsey değil.
denizsn Gazel0909 5 ay 17günlükken çıktı alt iki dişi şimdi de üst kaşınıyor sanırım hiç tadı tuzu yok 6ay 14 günlük
Elzn01 Gazel0909 4 aylıklen ilk dişimi cıkarmışım 28 yaşındayım dişçiye gitmedim hiç kızım 4buçuk aylık başladı diş cıkarmaya 15 aylık 11 tane dişi var bizim toplulumuz da erken cıkaranlar cabuk cürür denir ama sordugum tüm doktor kemik yapısı iyi olan cocuk erken cıkarırır dedi
Gazel0909 Esra12 maşallah bizim hala üstler boksörü ama sürekli eli ağzında kasıyor Bnde ole duyuyorum merak ettim batıl inançlar galiba erken çıkan diş bebek daha çabuk yemek yer bnce sizce bizimkiler ne zaman Çıkar ki 7 aylık
Esra12 Gazel0909 canım büyük ihtimalle 1 ay içinde üst üste çıkıyor ama üst dişler zor Çıkar çok huysuz oluyor
tubist Gazel0909 ay Allahim keske benim oglum da cikarsaydi 5 aylikken. 14 aylik yok yahu yok. catlicam artik
Kolera 5 aylıkken ilk dişi çıkardı sonra peşine çıkarmaya devam etti bazısı 10 güne bazısı 20 güne felan. Çok huzursuz mız mız oluyor. 9 aylık şimdi 6 dişi var devamı Da geliyor sanırım.
Gazel0909 Kolera benm kzıımda 5 ay 10 günlük cokardı alt iki tane diş üstler kaşınıyor huzursuz ne zaman cıakrcak Bnde catladım