Hanımlar iyi akşamlar 4 yıllık evliyim ailem memlekete yerleşiyor kardeşim de 20 yaşında burda özel bir şirkette çalışıyor annemlerde askere gidene kadar kızım sizde kalsın dedi eşim bunu sorun ediyor ben arada kaldım aileme nasıl derim eşim istemiyor kardeşimi sizce ne yapmam lzm