Kizlar oğlum 2 gündür öksürüyor sanırım grip oldu boğazında balgam var. Gece uyurken öksürüğe uyanio gıcık tutar gibi öksürüyor. Burnunda hafif akıntı var. Evde grup olanlar vardı ama geçti bnde griptim maskeyle yatiodum ama bir şekilde oğlumda olmus. Şuan 11 aylık rahatlaması için dolven şurup verdim. Ventolin de vardı biraz önce biraz rahatlasın diye verdim. Klamer versem olurmu Dr öldürdüğü zaman onu vermişti hep evde açık olanı veremem yapınca sadece 2 hafta kullanabiliyoruz. Balgamı ve öksürüğü rahatlaması rahatsız etmemesi için ne yapmalıyım ne önerirsiniz. Ihlamur falan iciriyorum biberonla içiyor.