Sdaa Bebegim 2bucuk aylik 4 200 kg normalde emziriyordum sadece tek mememde süt var oda yetersiz doktorumuz kilosunun normal oldugunu söyledi mama önermedi bebegim birazcik kilo alsin gelişsin diye hangi mamayi önerirsiniz
Destina Sdaa doktorunuza güveniyorsanız dediğini yapın. Mama verip midesini büyütmeyin hem anne sütü gibi nimet mi var kilo ne zaman yararlı bişey olduğu söylenmiş ki. Sağlıklı olması yeterli bence 🤗
Sdaa Durdudilerrr doktorumuz anne sütünden yana bende doymadigini düşünüyorum kararsiz kaldim ne yapacagimi bilemedim
Sdaa Destina tabi ki bende anne sütünün faydali oldugunu biliyorum istiyorum ki kizim aç kalmasin agliyo tek mememde süt var o yüzden vicdanim sizliyo aç diye mi agliyo gelismiyo diye
Durdudilerrr Sdaa bnce iyi ama siz bilirsnz biz dr önerisiyle başladık aptamil kullaniorz birakmaya calisiorm kilo alimi az diye ama maalesef dr arttirdi. Dr güvenin bnce