szynp28 1 aylık bebeğim emme sonrası ardarda kusuyor normal mi yoksa bi problem mi var? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Hamileee szynp28 fışkırır şekilde kusma varsa muayene olmalı diye biliyorum öyle değilse normal benim kızımda her beslenme sonrası kusuyordu ama aşırı değil gazını çıkarınca da çökelek gibi çıkarıyor hala 3 aylık olacak
szynp28 Hamileee fışkırır şekilde değil öyle olsa doktorda muayeneye gelmemizi söylemişti bazen memede kusuyor bazende gaz çıkarırken