ArasEgeninAnnesi tavsiyelerim nacizane; depend hasta külodu çok rahat ettirdi iç çamaşırı falan giymene gerek yok ki giyme zaten eğilip doğrulamıyosun.( kenarlarından yırtıp çıkıyor) ağrı kesicilerini vurdur ihmal etme.ağrı başladığı gibi söyle vursun yine ilk gün atlatınca kolaylaşıyor.sondayı ameliyathanede takmışlardı.öıkarırken uyuşuk olduğun için anlamıyosun.ama ilk çişini yaparken çok yanıyor azar azar yapmaya çalış 2 yasa 3. Çişten sonra geçiyor korkma.ben gazımı çıkaramadığım için çok rahatsız oldum serum yaptılar bana ama mutlaka hareket etmen gerek dedi ondan sonra çıkardım çok rahat ettim.olabildiğinde yürü gazın çıksın.kayısı kompostosu Getirdim yanımda. Mutlaka hemen bebeği emzir uyuşukluk 4-5 saate anca geçiyor mümkün oldukça emzir mama vermemeye çalış hastaneden çıkınca hemen duş al süt geliyor anında.Ameliyat sonrası çdem olcak ayaklarında korkma 10 güne faşan geçiyor.yanında sana iyi bakacak biri olsun.omuzlarını açık bırakma ört benim ameliyathanede üşümüşüm galiba birde klima odada fena çarptı ameliyat yerimden daha çok omuz ağrım oldu nefesimi kesecek kdar.bazılarından baş ağrısı oluyormuş kafein tüket her ihtimale karşı.bebekler üşür ilk zamanlar birde odalar klimalı mutlaka battaniye al bebeğe ekstradan.kendinede çorap koymayı unutma.emzik alıştırcaksan o gün ver mutlaka.kendini iyi hissettiğin her an emzir bebeğini birde seni ister sadece benim en büyük hatam o oldu ilk gün çok alamadım kucagıma uyuyodu zatende ama yinede şimdi düşününce annesini istemiştir bebeğim.