banuyusuff 4ay 10günlügüz bu atak ne zaman biter diye günleri sayıyorum yine varmı en kötüsü bumu bilemedim
Biscolataerkegim 4′ten sonra 5 😃 4 kadar zor olmasa da zor bir dönem özellikle bu dönemde aşırı çığırtkan oluyorlar bagirmalari çok hoşunuza gidebilir 😂 Yabancı insanları yadirgayip aglayabilir sizi odada görmese yine aglayabilir 🙄
Adeviyee Biscolataerkegim benimki de 4 ay 14 günlük sürekli bağırıyor sırt üstü yatırıyorum dönüyor başlıyor bağırmaya bağıra bağıra geri geri gidiyor 😂
Biscolataerkegim Adeviyee Canım ya ne tatlıdır 😂😂😍 Ben o anları hep video çektim bir de benimki bir bağırıyordu kız çocuğu gibi 😂 Büyüsün gostericem 😆