Umitemre Anneler merhaba oğlumuz 1 yaşına girdi saçlarımız çok seyrek die eşim sıfıra vuralım dedi güzelce kestik evimiz zaten sıcak 24 derece felan oluyor geceleri kayınvalidem gece üşür şapka takın bebeye diyor üşüt mü hakikatten ya bizimki taktırmıyor
hilaliii Umitemre yok bee bizde geçen ay sıfıra vurduk 8 aylıkken üşüse benim ki üşür hasta olurdu yenidoğan değil ki bu
Omeryku Umitemre üşümez ilk doğduğunda doktorumuz evde şapka takmayın demişti sizin hiç takmanıza gerek yok