Merhaba anneler, 14. Ay ımız bu gün bitti. Bebeğim normalde 2 uyku yapardı yemek yeme sorunumuz yoktu bir düzenimiz vardı. Ama şu iki gündür inanılmaz zorluyor beni inanılmaz derece de şaşırtıyor beni. Aşırı direniyor uyku ya mesela tek uyku uyuyor iki gündür oda zorla uyutmasam asla uyumaz. Hep miz miz ağlamaklı. Yemek yemiyor devam sütü içiyor sadece. Sizler de durum nedir ? Geçiyor mu bu durum ya ?? Teşekkür ederim şimdiden 🙏