Eşimin ailesi sürekli memlekete tatil için gelmemizi beklediklerini hemen hemen her gün iletiyo torunlarini gormek istediklerini söylüyorlar biz de eşimle sürecinde çok dikakt ettik bebeğimiz daha 8 aylık yol çok uzun. Onlar çok kalabalık aileler hattâ kayinvalidem gelince mevlut yapalım diyo komsulari cagiririz diyo bir şey diyemiyorum ama çok bunalıyorum yani pimpiriklisin demeyin lütfen hamilelik ve sonrası pek dışarı cikmadim dikakt ettim şimdi kalabalığa gitmek istemiyorum onlar pek dikkat etmiyorlar zaten kovid geçirdiler bana bi akıl verin ya her gün söylüyorlar ya her gün zorluyolar biktim gerçekten