Sevzey2902 Kizlar benim kizim 39+1 de normal doğum ile dogdu ve 29 şubatı seçti kendileri 😀🥰 başka bizim gibi olan varmi 😀
turansmom Sevzey2902 Olmayan doğum günü kutlu olsun minigin…Zavalli bebiş 4 yıl sonra daha yeni 1 yasına girecek😂 Saka bir yana hep 29 şubatta doğmak istemişimdir🤭
Sevzey2902 Sademm3 bende hic istememistim hatta doktora 1 gün bekleyemem mi demistim suyum gelmisti cok gecti artik ama bi umut😀