Merhaba, bebeğim erken uyumuyor ve gece çok sık uyanıyor. Bende artık şöyle bir düzen oturtmayı düşünüyorum sizce nasıl? Sabah 08.00 kalkış, öğlen 13.00, gece uykusu 20.30
ama tahmin ediyorum ki bu saatlere çok tepki gösterecek. Bana yardımcı olur musunuz? Sizin uyku düzeniniz nasıl ?