BaraninAnnesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 valla ben yaptım sonra elimle iyice yıkadıktan sonra makineye attim. Bisey olmadı
Morfrenk 05ay05az20e1sra14na9di3r27 yo bir şey olmaz çamaşır suyundan sonra bebeğin kendi deterjanıyla yıkarsınız güzelce. Kumaşa dikkat edin ama boyası çıkmasın
aslioykuuu 05ay05az20e1sra14na9di3r27 beyaz sabunu rendeleyip, lekenin üstüne döküp sıcak suyla çitilerseniz bişeycik kalmıyor. Ben duru granül sabun kullanıyorum o da aynı etkide
hunilimomm 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bende beyaz kazaklarına koydum sonra güzelce deterjanı ile yüksek derecede yıkadım bembeyaz oldu