Papatyams_2021 Kizlar hiç bu siteden sipariş ettiniz mi kıyafetlerin kalitesi nasıl çekme falan yapıyor mu ilk defa sipariş edecem ama pek güvenemiyorum fikirlerinize ihtiyacım var
Leman01 Papatyams_2021 ben sipariş vermiştim çok kötü değil ürünleri ama hamileyken verdim instagram sitelerindeki kıyafetlerin çoğunda çıtçıtları kumaştan koptu aşırı kaliteli bir şey bekleme. E bebek lcw h&m kalitesi yok maalesef
BaraninAnnesi Papatyams_2021 Bebek alisverisini bi kısmını o zamanlar ordan yapmıştım, cok begenmistim mallarını baya kaliteli.
ikizerkekannesi Papatyams_2021 bende merak ediyorum hiç almadım kalıpları vs bilen biri yorum yapar umarım
Tugba19_ Bende ordan alıyorum kızım doģduğundan beri. Bebeklerimiz zaten ilk aylarında hızlı büyüdükleri için kıyafetler az kullanılıyo onun içinde gayet iyi ve uygun bir yer. Ben memnunum🌹 @Papatyams_2021