Kızım bir bucuk yasında kuzeninden grıp gectı neredeyse iki hafta olacak ıyılesemedı bu arada iki bucuk ay once kovıt atlattık beraber onda bile boyle kotu olmamıştı iki defa doktora goturduk gribi gecmıs kanı temiz bogazı temiz balgamı da zamanla atacak dedi zaten evde calpol ıburamın ve prospan vardı onları kullan devam et dedi burun preyıde yazdı ama hala ıyılesemedı kızım ilk gunler cok atesi vardı sukur son bıkac gundur atesi olmuyor ama oksuruyor huzursuz gozlerı kuculdu yuzu kasık kadar kaldı Bı lokma bile yemıyor kasıgı gorunce kıyameti koparıyor zorla yedırınce de kusarak cıkartıyor sadece su ıcıyor daha once severek yedıgı yogurdu bile agzına surmuyor calisan Bı anneyim napacagımı sasırdım Bı akıl verin balgamı nasıl atlatabılırız kızımın ıstahı nasıl duzelcek tecrübeli anneler lutfen paylasın