PembePelikan Rosemay aynen bedava gel al 😅 trendyolda 270-400 arası satılıyor. O kadar para da verilmez bir kanguruya ben geçen sene 130a almıştım. Ne ara uçtu bu fiyatlar
Rosemay PembePelikan canım ben aldim Bnde var ya bide kaç aylıkken kullaniliyor 2 aylik bebegim şuan kullanabilirmiyim
MomsMeteor Nurcesur az kullandım denemek ıcın malum dısarı cıkamıyorum bıde skolyoz hastasym pek uygn olmadı dısa donuk dgl