Kızlar çok uzatmadan konuya giriyim 47 kilo ile hamile kaldım 61 le doğuma girdim şuan 8 aylık bebeğim 48 49 arasındayım bekarken en fazla 52 kiloyu görüyordum iştahım açık çok şükür yiyorum içiyorum ağzım hiç boş durmaz ama benim sorunumu metobolizmam çok hızlı 2 lokma yemek yesem ayıptır söylemesi yarım saat içinde büyük abdeste giderim metobolizmami yavaslatmak istiyorum herkes bu ne zayıflık diyor