Emosmeva Kizlar cevap verirseniz cok seviniirim kziim 8 aylik ek.gidaya gectigimizden beri kabiz kakasini yaparken aglayarak ter icinde kalarak yapiyo oda ceviz buyuklugunden anca popsundanda kan geliyo kayisi zeytinyagi falan veriyorm ama ise yaramiyo duphalac surup kullaniyorum 4 gundur verdgimiz zaman kakasini yapti aama suaan yine aglayarak yapti neyapmam lazim lutfen bilgisi olan yardm etsn
03saliha06 Emosmeva canım büyük ihtimalle poposunda catlak oluşmuş biraz önce doktora götür krem verir gecer inşallah en kısa zamanda
ZeynepAda Emosmeva çatlak vardır popsunda canım ve çok acır sürekli yumsal tut sudokrem çok iyi geliyo agrıyıda geçiriyor yada kantoron yagı sür varsa
ZeynepDemirCaglar Emosmeva zorlandıgı için kn gelıyordur aynısını yaşıyorum ishal oldu dişi çıkıyor Sürekli kaka yapıyor Yoruldum artık Huysuz biyandanda içten gelen kan kıp kırmızı olmaz dedi doktor bana
Pinardefne Emosmeva çatlak oluşumun da krem ve duphalac şurubu düzenli kullanılıyor kuzenimin kızı öyle kurtuldu sürekli tekrarlıyordu