Seza dönem dönem oluyor sonra kendiliğinden geçiyor benim kızımda nerdeyse 1 ay yaptı o yemeği yediren kadar karnıma ağrılar giriyordu su verebilirsin yoğurt verebilirsin ben bazen ağzındaki yemeği kaşıkla alıp geri veriyordum yutması için neler yapmadım ki Allah sabır versin çok zor bi durum