ebrucar1 3 aylık bebeğim illa uyuyup uyanacak öyle emecek. Aç olsada saati gelsede emmek istemiyor. 10 dk olsa da uyuyacak sonra emecek. Uyutmak da zor oluyor artık, nasıl bu düzene alıştı ne yapmam gerek bilmiyorum kızlar
Prensinannesii ebrucar1 oğlum öyle mamasını ya uyduupu zaman yada uykudan uyanınca içiyordu ama şimdi hepten mamayı da bıraktı zor valla açıkta ağlıyor ama uyku vakti gelene kadar yemiyorlar
Adeviyee ebrucar1 benim bebeğim de aynı ağlar da memeyi ağzına almaz uyuyup uyanacak uyku saatleri düzenle o zaman 2 buçuk 3 saatte bir emzirmiş olursun her uyandığında emzirirsin ben öyle yapıyorum
ebrucar1 Prensinannesii çok zor gerçekten yıprandım bir haftadır. Hemen de uyumuyor benimki eskisi gibi. Mamada almıyo demişsin napıyosun peki şimdi
MotherQueen Canım düzelicek merak etme. Fakat 1 ay böyle 😖 atak haftasında bebeğin, bende geçtiö o yollardan. Miğdesine iki yudum gitsin diye saatlerce uyutmaya çalışıyordum.
ebrucar1 Adeviyee bende saatleri bu şekilde düzenlemiştim ama bazen uyumak istemiyo 2 - 3 saate bir. 3 saati de doldurmak istemiyorum canım
Prensinannesii ebrucar1 hiçbir şey yapamıyorum ne mama ne anne sütü reddediyor işte kaşıkla vaya şırınga ile döküle döküle ağlıyor içiriyorum ek gıdaya az bir şey veriyorum zayıflıyor valla
MotherQueen ebrucar1 süresi yoktu hep verdim o ne zaman alırsa p zaman emdi. En fazla 4 saat durmuştu emmeden
MotherQueen ebrucar1 bende varamamıştım. Şuan 7 aylık ve karar verdim keyifliymiş 😍🌸 inşallah sizde rahatlarsınız
ebrucar1 Prensinannesii senin işin de zormuş canım, Allah yardımcın olsun. Biberon u dene meme de almıyomuş sonuçta
Adeviyee ebrucar1 canım akşam daha erken yatırırsan gündüz uyku aralıkları daha yakın olur daha çabuk emmiş olur yatırdıktan sonra da 11 gibi falan rüya öğünü yaparsın uyandırmadan al emzir emiyorlar o zaman öyle de deneyebilirsin