Deletedmom5151 benimde 2 aylık bebeğim var 25 günlükken kuvozde yattı orda da mama verdiler benimde sütüm azaldı üzüntüden stresten ama evimize çıktığımızda hiç mama vermedim hep emzirdim doymasada sürekli emzirdim ve şu an mama hiç vermiyorum sadece beni emiyor ve doyuyor kg alisimiz falan çok iyi. Yani diyeceğim o ki pes etmeyin hanımlar emzirin o istemesede siz sürekli verin bıkmadan usanmadan emin olun ki alisicaktir memenize anne sütü gibi hiçbir şey olmaz unutmayın 😚😚