Lina_123 tadım aşamasında verdikleriniz 1 çay kaşığı olsa kafii oluyor zaten.
Dert edip zorlayıp soğutmayın derim.
Yalnizca tattırıp alerjisi olup olmadığını kontrol edin.
Daha sonrasinda yavaş yavaş porsiyonlari artirirsiniz acele edip kendinizi yipratmayin, ona ana besini olan anne sütü/mama yeterli oluyordur şimdilik 🤗