Ebruyigit12 Bildiğiniz güzel ilgili bi çocuk doktoru var mı Mustafa sağlık a gittim hiç memnun kalmadım dizin gidip memnun kaldığınız var mı ??
Dilemege Ebruyigit12 bende Mustafa bey e gittim ilk hiç memnun kalmadım Alperen ve Osman bey mükemmel doktorlar çok memnunum 🙏🏻
Mrymalya Alperen salihoğluna gittim ben ne sorarsanız cevap veriyor sormazsanız cok konusmuyor ama ilgisini beğendim kibardı