1Anne22 7ay 15günlük kıZım ne dönüyor ne de emekliyor kendini hazır hissedince inşallah hepsi olacak dede diyoruz bu arada sıkışın cada anne diyoruz bol bol konuşuyoruz kızımla gülüşüyoruz maşallah 🧿 baby shark I söylüyorum gülüyor oyuncaklarını küçük sepete atıp almayı çok seviyor bu aralar dişimiz zorluyor 8.dişimizi patlattık pek neşemiz yok siz neler yapıyorsunuz