Emir1806 Kızlar 8 ay 9 günlük oğlum hiç dişi yok daha biraz önce gülerken farkettim alt yanda bi beyazlık var nokta gibi elimle kontrol ettim elimede sert bi şekilde geliyo azıcık… ilk diş hiç yanda çıkarmı başına gelen var illa sırasıylamı gelmek zorunda???
Busra7125 Emir1806 sırayla çıkmıyormuş canm bende yeni anladım bizim önce alt onler çıktı ama şimdi 8 ay 19 günlüğüz üst byan keserler çıkıyor doktoruma sorsum e hani sirayka çıkmıyor diye her çocuk bir değil dedi
Emir1806 Goksen_2 iyi bari ya bende şaşırdım hiç duymadım çünkü çevremde denk gelmedim hiç teşekkür ederim
Emir1806 Busra7125 bende şaşırdım belkide değildir ama büyük ihtimal diş gibi duruyo. İnşallah anormal bi durum olmasın da nerden çıkarsa çıksın artık🤗