Elcinelmaas bebeğede aynı şekil çok kibar ve ılımlı bir doktor daha önce medıvada Ali Rıza çiçek diye bir doktora gittik gitmez olaydık suratımıza bile bakmadı yanlış teşhis koydu. Kızılay hastanesinde Nagehan hanımdı galiba ona da 3-4 kez gittik o da çok iyi bir doktor ama kimse Ahmet bey gibi değil bence kardeşiminde doktoruymuş bebekken