Biz genelde 9 9.5 gibi yatıyorduk bazen 8.5 bugün ilk defa 7 e çektim bi kaç kez uyandı salladık geri uyudu şu an uyuyor hala, bakalım gece nasıl geçicek. Artık güzel bi uyku düzeni olsun istiyorum istikrarlı bi şekilde aynı saatte yatırmayı planlıyorum (4ay2günlük)