AlpAnnesi94 canım bu aşıyı bilmem ama ben kaynanamda kaldm 40 45 gün 40m cıktı öle geldim ilk aşımızı onların saglık ocagında olduk ama gitti kaynanam sordu aşımız var demişler sende arayıp yada gidip sorman lazım ellerinde varsa zaten yapıyolar benim kendi saglık ocagındaki hemşire ye sormuştum ellerinde varsa yaparlar ama yoksa yapmazlar demişti dogru söylemiş yani