Eliz34 Ben her türlü tüketiyorum bazen biraz hasta gibi hissettiğimde şifa niyetine ufak bir tane soyup çiğ olarak öyle ağzıma attığım bile oluyor . Hatta bir ara nezle gibi olmustum, aile hekimi emzirdiğim için ilaç vermedi onun yerine bol bol sarımsak,soğan, bol sarımsaklı sirkeli kelle paça, ıhlamur vs tüket demişti. Bol sarımsak tüketmiştim o zaman bir sorun yaşamadım. Deneyin siz de eğer bir farklılık sezerseniz bırakırsınız