Seher_1234 Merhaba arkadaşlar özel sektörde çalışıp iş yeri SGK ya raporu ilettikten sonra kaç gün içinde bu parayı aldınız ve 2020 de Doğum yapıp askariden sigortası yatanlar ne kadar aldınız bilgi verirseniz sevinirim 🙂
Ozoss Seher_1234 parça parça aldım ben doğumdan sonra 11 milyar 🙋🏻♀️ E devletten bamka hesabımı tanımlamıştım direk oraya yatmıştı şirketin raporu işleme biçimine göre topluda alanlar varmış.
Seher_1234 Saturn teşekkür ederim cevap için acaba askariden mi yatıyordu sigortanız ve 2020 de mi Doğum yaptınız