Kalbiniz nasıl dayanıyo anneler? İç sıkılması oluyo bana hep. Az önce yüzüstü düştü oyuncağjn kenarına vurdu alnını. Ağlaması beni daralttığı gibi, bi de sonrasına hep keşke şöyle yapsaydım keşke böyle yapsaydım diye kendi kendimi bitiriyorum. Bu psikoloji geçici deyin nolur zira böyle yaşanmaz 😂