Merhaba anneler bebeğim 12 aylık oldu. Bu zamana kadar aman diş çıkarıyor yer aman huzursuz bu dönem geçer diye diye 12. Aya geldik ama hala mama içiyor doktora götürdüm hiçbirşey çıkmadı. Mutivitamin verdi. Canım çok yanıyor. Bebeğim gerekli vitaminleri alamıyor. Başına gelen var mı ne yapacağımı bilmiyorum artık 😢