Kızım 14 aylık. En uzun deliksiz uykum 4 sa oldu şimdiye kadar. Son 10 gündür geceleri saat başı uyanıyor. Meme veriyorum ya da babası kucağında gezdiriyor, geri uykuya dalıyor ta ki bir sonraki uyanışa kadar🤷🏻♀️
11 ve 16ta olmak üzere 2 kupa filtre kahve içiyorum nerdeyse kızım doğdugundan beri, emziriyorum da acaba kahve mi etkiliyor, noluyor bu çocuğa? Odasını da ayırdık yine uyanıyor yine uyanıyor. Sizin bu konuyla ilgili deneyimleriniz neler?