Larisya Bebeğim emzik düştüğü an uyanıyor. Bıraktırayım dedim 5 gündür ağlattım unutturamadım. Bezdim. Ne zaman kendi alıp takacak ya da emzik düştüğünde uyanmayacak? Ağlıyorum artık sinirimden
MiniKaya Larisya canm ben başından beri uyduğunda ağzından alıyırm yoksa uyanıyor iyice daldığında alıyorum hemen ağzından bazende kendi atıyo
ecemm-6161 Larisya emziği attıkça sen ağzına tut bi ara Benin ki de öyleydi canım benim bebeğim de 4 aylık canım 5. Aya gircez inş oda hep attı emziği aglardı benim ki devamıydı o attıkça agzıba koydum pes etmedim sen de yap can
MiniKaya Larisya aslında çok büyük değilmiş gün içinde azaltmaya çalış biraz emzik istediğinde oyala yada gündüz uykularında mesela sallıyosan uyuduktan 3 dk sonra fln yavaş yavaş al sallamaya devam et öyle öyle gecede bırakır inşallah
elmalikurabiye Larisya 5 aylik gibiydi emzik dusunce el yordamiyla bulup agzina aliyor uyumaya devam ediyor..